2014. február 3., hétfő

Ma esti imakérés

Miután nagyon csúnyán kiosztottam ismét Jehova Tanúit és az adventisták, elkapott a lelkiismeretemen keresztül a Szent Szellem és szép szavakkal megdorgált. Igaza volt, bocsánatot kértem.

Meg mást is kértem.... hogy változzak, hogy el tudjam fogadni az isteni mindenhatóságot, hogy képes megváltoztatni azokat, akik szerintem tévúton járnak. Meg kértem férjemnek a negatív gondolatok helyett, amik gyilkolják a mindennapjainkat, és már-már démonikusan negatívak, pozitívat, örömöt, felismerést, hogy nem is olyan szegény, mint amilyennek vallja magát.

Holnap megyek egy állásinterjúra, nem messze van tőlünk, csak lesétálnék dolgozni...

Szeretlek Uram, köszönöm a törődést, az igazságot és azt, hogy méltó vagyok Neked arra, hogy magadhoz vonzottál. Ámen.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése