2014. február 20., csütörtök

Kislányom ágya

Kislányom ágya nagyon ramaty, apja hiába csinálja, kalapálja, szétesőben van. 

Dühös lettem, hogy az én lányomnak miért kell vackon aludnia, neki miért nem jár jobb? Így osztottam-szoroztam, kiszámoltam, hogy 25 ezerért tudok ágyat venni. Hamar rájöttem, hogy ebből nem lesz új ágy, mert nagyon drágák, ráadásul praktikusság szempontjából az lett volna az igazi, ha emeletes ágy, alatta íróasztal, meg szekrény. 
Találtam jópár ilyet, de vagy asztal és szekrény nélkül volt, vagy 80 ezer környékén. Aztán egyszer csak előttem volt ez a kép:



Ára: 40 ezer. Írtam az eladónak és pirulva bár, de bevallottam, hogy csak 25 ezrünk van rá. Egy nap múlva jött a válasz, hogy megbeszélte családdal és odaadják ennyiért. És még a közelben is van... Szerintem kislányom imádkozott érte, mert mikor először mutattam neki, akkor nagyon odáig volt érte, meg vissza. :)
Remélem egyik testvérem elvállalja, hogy segít elhozni, mert az még necces. :S

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése